Genstart bogføring af dine salg/ordrer
I denne guide vil vi beskrive, hvordan du kan genstarte bogføringen af mislykkede salg/ordrer i Storebuddy
Nogle gange sker det, at bogføringen af salg/ordrer standser. Det kan f.eks. skyldes, at den månedlige grænse er nået eller at det ikke har været muligt at få forbindelse til dit regnskabsprogram.
Når der sker fejl og data ikke er overført, er det nødvendigt at genstarte overførslen af data manuelt.
Som det første skal du ind og tjekke dine triggers så du ved, hvordan du skal lave dit filter. Følg disse steps;
- Klik på forretningsvælgeren i bunden til venstre og vælg den rigtige forretning
- Tryk herefter på forretningsindstillinger (tandhjulet) for at komme ind i indstillinger
- Vælg 'Fakturering' i menuvælgeren i toppen og derefter tryk på 'Automatisering'
- Her får du et overblik over dine triggers
Der er som udgangspunkt to måder vi kan overføre dine salgsdata. Enten overfører vi dine fulfillments (kun Shopify kunder) ellers overfører vi på baggrund af dine ordrestatusser.
Her er et eksempel på en trigger, der er opsat med fufillments;
Her er et eksempel på en trigger, der er opsat med ordrestatusser;
Hvis du benytter triggers med fulfillments skal du følge denne guide; Genstart fulfillments
Hvis du benytter triggers med ordrestatus skal du følge denne guide; Genstart ordrestatus