Gå til indhold
  • Der er ingen forslag, da søgefeltet er tomt.

Håndtering af betalinger

I denne guide vil vi vise, hvordan du opsætter betalinger inde i Storebuddy

Når Storebuddy skal sættes op er det vigtigt, at fortælle, hvordan ens betalinger skal bogføres. For at lave opsætningen til betalinger skal man følge nedenstående steps (se billeder også); 

  1. Klik på forretningsvælgeren i bunden til venstre og vælg den rigtige forretning
  2. Tryk herefter på forretningsindstillinger (tandhjulet) for at komme ind i indstillinger
  3. Vælg 'Bogføring' i menuvælgeren i toppen og derefter tryk på 'Omsætning & kundebetalinger'
  4. Rul ned til du kommer til 'Betalinger'
  5. Hvis indløseren er tilmeldt i din betalingsgateway. Så tryk på "tilføj" ude til højre for betalinger. Hvis det er via salgskanal skal du trykke på tilføj under 'importeret fra salgskanal'
  6. Vælg indløseren fra drop-down listen og vælg din tilgodehavendekonto

OBS Det anbefales ikke, at "betalinger fra salgskanal" opsættes medmindre du har konsulteret med vores support afdeling, da det ellers kan føre til at betalinger dobbelt-bogføres, eller at man kommer til at bruge dårlig betalings-data til at bogføre med.

Er du i tvivl om hvordan der oprettes en tilgodehavende konto i dit regnskabsprogram, så se disse guides;

Sådan opretter du tilgodehavende konto i Dinero

Sådan opretter du tilgodehavende konto i e-conomic

Sådan opretter du tilgodehavende konto i Billy