1. Storebuddy
  2. Ofte stillede spørgsmål

Hvad betyder beskeden "Bogføringen er standset, da ordren er oprettet før startdatoen for automatisk bogføring."?

 

Med mindre du har benyttet Storebuddy fra den første ordre, der er oprettet i din shop, kan der opstå en situation, hvor en ordre, som er oprettet i dit shopsystem inden Storebuddy begyndte at bogføre for dig, bliver opdateret. Når en ordre opdateres, får vi besked om, at der er sket en ændring på ordren, hvorfor den bliver oprettet i Storebuddy, så vi kan håndtere den.

I nogle tilfælde giver det mening, at vi bogfører ordre, i andre tilfælde gør det ikke. 

Det kan eksempelvis være en ordre, der har afventet en vare, som er kommet hjem, ordren derfor er afsendt. Det vil give god mening, at vi bogfører den. Men da vi ikke ved, hvordan din bogføring er håndteret tidligere (der er nogle der bogfører når ordrerne oprettes), så kan vi ikke med sikkerhed vide, at vi skal bogføre ordren. Derfor låser vi dem mod bogføring, således du kan tage stilling til, hvorvidt du ønsker den bogført. 

Hvis du ønsker ordren bogført, skal du låse den op og bogføre den.

Du låser den op ved at klikke på hængelåsen: