Webhooks i WooCommerce er desværre meget upålidelige. Vi oplever desværre ofte, at data ikke overføres fra WooCommerce til Storebuddy.
VIGTIGT: Selvom dine webhooks ikke fungerer, kan vi stadigvæk hente dine ordre. Vi har udviklet en service som kører hver nat. Den henter salg fra de sidste 3 døgn.
Genaktiver webhooks i WooCommerce
Det skyldes ofte, at WooCommerce af - ofte ukendte årsager - har deaktiveret vores Webhooks. Du kan se her, hvordan du genaktiver webhooks i Woocommerce.
Genaktiver WooCommerce webhooks
Opdater API-nøgle
I nogle tilfælde kan det også være API-nøglen, som er "defekt" i WooCommerce. Hvis det er tilfældet, kan du prøve at oprette en ny API-nøgle, og derefter opdatere API-nøgle i Storebuddy.
Dette gøres under Indstillinger -> Salgskanal og opdatere dem der.
Fejler det fortsat?
Hjælper det ikke, kan - og er du teknisk kyndig - kan du prøve at se nærmere på webhook-log'en. Du kan se i denne officielle WooCommerce guide, hvor du finder log'en i WooCommerce.
Ellers tag altid fat i vores support, som kan hjælpe med at finde problemerne.