1. Storebuddy
  2. Ofte stillede spørgsmål

Hvorfor importeres/opdateres mine WooCommerce salg ikke?

Webhooks i WooCommerce er desværre meget upålidelige. Vi oplever desværre ofte, at data ikke overføres fra WooCommerce til Storebuddy. 

VIGTIGT: Selvom dine webhooks ikke fungerer, kan vi stadigvæk hente dine ordre. Vi har udviklet en service som kører hver nat. Den henter salg fra de sidste 3 døgn.

Genaktiver webhooks i WooCommerce

Det skyldes ofte, at WooCommerce af - ofte ukendte årsager - har deaktiveret vores Webhooks. Du kan se her, hvordan du genaktiver webhooks i Woocommerce.
Genaktiver WooCommerce webhooks

Opdater API-nøgle

I nogle tilfælde kan det også være API-nøglen, som er "defekt" i WooCommerce. Hvis det er tilfældet, kan du prøve at oprette en ny API-nøgle, og derefter opdatere API-nøgle i Storebuddy.
Dette gøres under Indstillinger -> Salgskanal og opdatere dem der.

Fejler det fortsat?

Hjælper det ikke, kan - og er du teknisk kyndig - kan du prøve at se nærmere på webhook-log'en. Du kan se i denne officielle  WooCommerce guide, hvor du finder log'en i WooCommerce. 

Ellers tag altid fat i vores support, som kan hjælpe med at finde problemerne.