VIGTIGT: Der skal være oprettet en integration til Shopify som Salgskanal inden Shopify Payments kan tilføjes som indløser.
For at vi kan hente udbetalingsdata fra din Shopify-konto, skal vi bede om tilladelse til at hente dem, når integrationen godkendes.
Det er dog nemt at give os tilladelsen. Du skal blot logge ind i Storebuddy, og navigere til den forretning, hvor API-adgangen skal opdateres:
- Går til Mine forretninger > Vælg forretning (fx. min-webshop.dk)
- Under sektionen Integrationer, klikker du på Indløser(e).
- Her vælges Shopify Payments hvorefter der klikkes på Tilføj.
Hvis der i forvejen er integrationer til en eller flere andre indløsere skal der inden ovenstående klikke på Tilføj indløser i øverste højre hjørne.
Opdatering af salgskanal-integration kan være nødvendig
Da Shopify Payments er en nyere service hos Shopify, har vi mange kunder, som har tilføjet Shopify som Salgskanal i Storebuddy inden Shopify Payments blev introduceret. Derfor har vi ikke tilladelse til at tilgå disse data.
Det er dog nemt at give os tilladelsen. Du skal blot logge ind i Storebuddy, og navigere til den forretning, hvor API-adgangen skal opdateres:
- Går til Mine forretninger > Vælg forretning (fx. min-webshop.dk)
- Under sektionen Integrationer, klikker du på Salgskanal.
- Her klikker du på Ret integration.
- Du bliver nu præsenteret for en nye side, hvor du skal trykke på knappen Geninstallér.
-
Hvis du mangler ordrer fra perioden, hvor din API-adgang har været deaktiveret, importeres salgene automatisk fra Storebuddy næste gang vi henter salg fra shoppen.