Spørgsmål
Hvorfor importeres/opdateres mine WooCommerce salg ikke?
Svar
Webhooks i WooCommerce er desværre meget upålidelige. Vi oplever ofte, at data ikke skydes afsted fra WooCommerce til Storebuddy.
VIGTIGT: Selvom dine webhooks ikke fungerer, kan vi stadigvæk hente dine salg. Vi udviklet en service kørende, som hver nat henter salg fra de sidste 3 døgn.
Denne service kræver dog, at du aktiverer Legacy API'et i WooCommerce.
Denne service kræver dog, at du aktiverer Legacy API'et i WooCommerce.
Genaktiver webhooks i WooCommerce
Det skyldes ofte, at WooCommerce af - ofte ukendte årsager - har deaktiveret vores Webhooks. Du kan se her, hvordan du genaktiver webhooks i Woocommerce.
Opdater API-nøgle
I nogle tilfælde kan det også være API-nøglen, som er "defekt" i WooCommerce. Hvis det er tilfældet, kan du prøve at oprette en ny API-nøgle, og derefter opdatere API-nøgle i Storebuddy.
Fejler det fortsat?
Hjælper det ikke, kan - og er du teknisk kyndig - kan du prøve at se nærmere på webhook-log'en. Du kan se i denne officielle WooCommerce guide, hvor du finder log'en i WooCommerce.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.