Spørgsmål
Hvorfor standses bogføringen med beskeden: "Fakturaen kan ikke godkendes i regnskabsprogrammet. Det angivet time stamp er ikke entitetens seneste version. Prøv igen med den seneste version. The timestamp is outdated, your request could not be completed"
Svar
Når vi godkende en faktura i Dinero oplever vi desværre ofte, at vi får et svar retur fra Dinero, hvor vi ikke kan se, om fakturakladden er blevet godkendt eller ej (for teknikkerne er der tale om en http-kode > 500).
Det betyder, at vi ikke ved, om fakturakladden er godkendt eller ej.
Vi kunne principielt godt kalde op til Dinero igen, og spørge dem, om fakturakladden reelt er blevet godkendt. Det vil gøre det muligt for os, at se, om fakturaen er blevet godkendt.
Men da fejlen oftest skyldes, at Dineros systemer er nede, kan vi ikke foretage dette kald. Vi skal i stedet vente til systemet fungerer igen. Men da der kan gå alt fra sekunder til timer, er det svært at automatisere, da der altid vil være cases, som vi ikke dækker.
Derudover opstår der en risiko for, at du som bruger, kan have rettet fakturakladden midlertidigt etc, således vi potentiel godkender forkerte data.
Grundet ovenstående har vi for nuværende besluttet at bogføringsprocessen standses, når vi modtager denne fejl fra Dinero.
Betalingen skal registreres manuelt
Er uheldet ude, og én eller flere af dine fakturaer ikke har fået registreret betalinger, skal det desværre gøres manuelt inde i Dinero.
Kommentarer
0 kommentarer
Log ind for at kommentere.