Hvad betyder "Den øvre grænse er nået"?

Alt efter hvilket abonnement du har valgt (fx small, medium, large se mere her ) er der fx inkluderet bogføring af 150 hver måned. Hvis du har flere salg i perioden, bogføres disse salg ikke. De importeres stadigvæk, men bliver ikke bogført, og bliver listet under Kræver handling med beskeden:

Den øvre grænse på 150 bogføringer i denne abonnementsperiode var/er nået, da vi forsøgte at bogføre ordren.

Det skyldes, at dit abonnement ikke opgraderes automatisk.

Du kan selv vælge, om du ønsker at opgradere abonnementet, og derved få bogført de overskydende salg.

Alternativt kan du vente til den næste periode starter, og faktura-tælleren nulstilles og bogføre de "overskydende" salg efter forbruget er nulstillet. Du her være opmærksom på, at du så har det færre antal bogføringer i den nye periode. 

Husk at genstart bogføringen

Uanset om du opgraderer, eller venter til den nye periode starter, så skal bogføringen af salgene genstartes i Storebuddy-app'en. Du kan se hvordan du gør det i guiden her: Hvordan starter/genstarter jeg bogføringen af ordrer?